Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

Kiedy i gdzie odbędzie się konferencja?

Konferencja odbędzie się w dniach 1–2 grudnia 2025 r. w Centrum Konferencyjnym POLIN (ul. Mordechaja Anielewicza 6, Warszawa).

O której godzinie należy przyjechać?

Rejestracja uczestników rozpocznie się 1 grudnia (poniedziałek) o godz. 9:30 i potrwa do rozpoczęcia części oficjalnej o 11:00.
2 grudnia (wtorek) rejestracja i poranna kawa rozpoczną się o 9:00.

Czy organizator zapewnia nocleg?

Tak, wybrani uczestnicy otrzymają nocleg w jednym z hoteli współpracujących:

  • Hotel Ibis Warszawa Stare Miasto – ul. Muranowska 2, 00-209 Warszawa
  • Hampton by Hilton Warsaw City Centre – ul. Wspólna 72, 00-687 Warszawa

Zakwaterowanie możliwe od 15:00 w dniu 1 grudnia, wymeldowanie do 12:00 w dniu 2 grudnia.

Czy organizator pokrywa koszty dojazdu?

Nie. Koszty transportu do i z Warszawy pokrywają uczestnicy we własnym zakresie. Organizator nie zwraca kosztów podróży ani przejazdów lokalnych.

Gdzie odbędzie się uroczysta kolacja?

Uroczysta kolacja i spotkanie networkingowe odbędą się 1 grudnia (poniedziałek) o godz. 19:00 w:

Hotel Presidential, sala „Bałtyk”
📍 Al. Jerozolimskie 65/79, 00-697 Warszawa
🔗 www.presidential.pl

Wejście do hotelu znajduje się od strony ul. Emilii Plater.
Hotel położony jest w centrum Warszawy, tuż przy Dworcu Centralnym.

Czy udział w konferencji jest bezpłatny?

Tak, udział w konferencji jest bezpłatny, jednak liczba miejsc jest ograniczona.
O zakwalifikowaniu decyduje kolejność zgłoszeń.

Czy w trakcie konferencji zapewnione są posiłki?

Tak. Uczestnicy mają zapewnione:

  • przerwy kawowe,
  • lunch w obu dniach konferencji,
  • uroczystą kolację (dla osób zapisanych).

Czy można uzyskać potwierdzenie delegacji?

Tak. Delegacje służbowe będą potwierdzane przy stanowisku rejestracyjnym:

  • za pierwszy dzień konferencji (1 grudnia) – przy rejestracji w dniu rozpoczęcia,
  • za drugi dzień konferencji (2 grudnia) – przy rejestracji w drugim dniu wydarzenia.

Prosimy o zabranie odpowiednich dokumentów do podbicia.

Jak dojechać do miejsca konferencji?

Centrum Konferencyjne POLIN znajduje się przy Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN, ul. M. Anielewicza 6.
Najbliższe przystanki komunikacji miejskiej: Anielewicza i Międzyparkowa.

Z Dworca Centralnego można dojechać tramwajem nr 17 lub autobusem 227 (ok. 15 minut).

Z kim można się skontaktować w sprawie uczestnictwa?

W razie pytań prosimy o kontakt mailowy:
📧 konferencja@frd.org.pl
Zespół organizacyjny Fundacji Rozwoju Dzieci im. Komeńskiego z przyjemnością pomoże w kwestiach organizacyjnych.